بهترین بیمه

  • ۰
  • ۰

طبق قانون تملک آپارتمان ها ، مدیران مجتمع های مسکونی موظف به تهیه بیمه نامه آتش سوزی برای مجتمع های مسکونی خود هستند ، به این دلیل شرکت بیمه پارسیان اقدام به طراحی بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی با نرخها و تخفیفات قابل ملاحظه و همچنین پوشش ها و شرایط ویژه ای نموده است تا هم نیاز مدیران و هیات مدیره مجتمع های مسکونی تامین گردیده و هم کلیه خطرات محتمل در مجتمع های با نرخ و شرایط مناسبی تحت پوشش قرار گیرد . جالب توجه این است که جهت ایجاد سهولت بیشتر در صدور بیمه نامه ، بیمه نامه های مذکور بدون بازدید اولیه و صرفاً با مراجعه مدیر ساختمان به شبکه فروش و تکمیل فرم پیشنهاد مربوطه صادر خواهد گردید .

پوشش ها و شرایط ویژه  این طرح :

1. جهت سهولت و تسریع در صدور این بیمه نامه نیازی به بازدید اولیه نمی باشد .

2. علاوه بر کلیه پوشش های متعارف در رشته آتش سوزی ( ازقبیل زلزله ، سیل ، ترکیدگی لوله آب ، طوفان ، ضایعات ناشی از باران و ذوب برف ، سقوط هواپیما و ....   )  که در این بیمه نیز با نرخ ها و تخفیفات ویژه ارائه می گردد ، پوشش هایی از قبیل موارد ذیل نیز به صورت ویژه ارائه شده است :

· پوشش هزینه اسکان موقت

· پوشش هزینه اجاره دریافتی مالکین بیمه آتش‌سوزی مسکونی:  در این بیمه‌نامه، در صورت وقوع خطرهای آتش سوزی، ‌انفجار، صاعقه و زلزله، خسارات ساختمان منزل و اثاثیه بر اساس تعهدات تعیین شده در بیمه نامه از سوی شرکت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد، به علاوه در این بیمه نامه برای اثاثیه منزل پوشش خطر سرقت نیز در نظر گرفته شده است.

 بیمه مسئولیت در قبال استفاده‌کنندگان آسانسور: در این بیمه‌نامه، بیمه پارسیان متعهد می‌شود در صورت بروز حادثه در استفاده از آسانسور که مسئولیت آن مستقیما به عهده مدیر یا هیئت مدیره مجتمع می باشد،‌ خساراتی شامل فوت، جرح و هزینه پزشکی به زیان دیدگان از حادثه بپردازد.

 بیمه حوادث ساکنین و اشخاص ثالث:  در صورتیکه وقوع یکی از حوادث اصلی (آتش سوزی ، انفجار و صاعقه) منجر به فوت و یا نقص عضو ساکنین و یا سایر افرادی که در ساختمان رفت و آمد دارند، گردد، خسارات وارده بر اساس تعهدات تعیین شده در بیمه‌نامه از طرف شرکت بیمه پارسیان پرداخت خواهد گردید.

 بیمه مسئولیت در قبال ساکنین:  این بیمه‌نامه،‌ مسئولیت مدیر را در قبال ساکنین تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورت بروز حادثه‌ای که مدیر در وقوع آن مسئول باشد، غرامت فوت، جرح و هزینه‌های پزشکی از سوی شرکت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد.

 بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث:  این بیمه‌نامه،‌ مسئولیت مدیر را در قبال سایر افرادی که در ساختمان رفت و آمد دارند، تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورت بروز حادثه‌ای که مدیر در وقوع آن مسئول باشد، غرامت فوت، جرح و هزینه‌های پزشکی از سوی شرکت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد. از آنجاییکه این افراد را نمی‌توان از قبل به طور دقیق مشخص نمود،‌ شرکت بیمه پارسیان به شما این امکان را خواهد داد تا این بیمه‌نامه را به صورت بی‌نام تهیه نمایید.بیمه آتش سوزی مجتمع مسکونی و اداری و مراکز غیرصنعتی شامل کلیه فروشگاه‌های تجاری، تعمیرگاه‌ها، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی، ساختمان‌های اداری، بنگاه‌های معاملاتی، مراکز پخش دارو، فروشگاه‌های مواد غذایی و پروتئینی، آموزشگاه‌ها، انبارها مراکز خدماتی و سایر موارد مشابه می‌باشد. ساختمان، تأسیسات، موجودی اثاث ثابت و دکوراسیون هر یک از مراکز یاد شده را می‌توان در مقابل خطرهای آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و نیز کلیه خطرهای اضافی بیمه نمود. بیمه کلیه اموال (منقول یا غیرمنقول) غیرصنعتی (منظور اموالی می‌باشند که در امور تولیدی مورد استفاده قرار نگرفته باشند) نیاز به این بیمه نامه دارند. در بیمه آتشسوزی مجتمع مسکونی و اداری و انبارها و مراکز غیر صنعتی بازدید توسط کارشناسان الزامی بوده تا در صورت نیاز پیشنهادات کاهش خطرات احتمالی و توصیه های ایمنی در بیمه نامه درج گردد حتی در بعضی از موارد ضمانت اجراهای خاص تعیین می گردد.

  • ۰۰/۰۷/۲۱
  • سینا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی